Nezařazené

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 4. díl – pobyt

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

10.2.2023 v 16:28 | Karma článku: 14.42 | Přečteno: 451 | Diskuse

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 3. díl – příprava

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

19.1.2023 v 15:21 | Karma článku: 9.11 | Přečteno: 298 | Diskuse

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 2. díl – informace

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

12.1.2023 v 6:50 | Karma článku: 7.41 | Přečteno: 186 | Diskuse

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 1. díl - myšlenka

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

11.1.2023 v 15:28 | Karma článku: 8.69 | Přečteno: 240 | Diskuse

Michaela Sazamová

Tak pojďte paní Kovandová….

Jsem zdravý člověk. K lékaři chodím pravidelně, ale pouze na preventivní prohlídky. Návštěvy lékařů nesnáším a opravdu je neobtěžuji s blbinami. Ovšem dnešní zážitek z ORL už asi nic nepřekoná.

11.3.2021 v 18:15 | Karma článku: 31.09 | Přečteno: 1473 | Diskuse

Michaela Sazamová

Koronavirus – očista planety

Koronavirus, Covid - 19, to jsou slova, která se v současné době vyskytují nejvíce v našich hovorech. Je koronavirus opravdu naše zkáza? Vnímám to jinak.

24.3.2020 v 9:23 | Karma článku: 21.73 | Přečteno: 702 | Diskuse

Michaela Sazamová

Můj dnešní nákup v Lidlu – postřehy

Dnes jsem po týdnu v home office potřebovala přece jen něco k jídlu. Proto jsem vyzbrojená ochrannými prostředky navštívila Lidl.

19.3.2020 v 13:16 | Karma článku: 36.14 | Přečteno: 2162 | Diskuse

Michaela Sazamová

Jsem vegetarián. No a co???

Asi měsíc a půl jsem vegetarián. Ovšem vůbec jsem netušila, co prožívají vegetariáni (jako menšina) při styku s nevegetariány (jako většinou).

24.3.2019 v 8:10 | Karma článku: 19.94 | Přečteno: 1018 | Diskuse

Michaela Sazamová

Chtěla bych se vrátit zpět na svoji planetu…

Mobilní telefony. Fenomén dnešní doby. Kdo ho nemá, nebo nemá ten správný, je mimo, out, ztracený a směšný...

8.11.2018 v 15:11 | Karma článku: 26.13 | Přečteno: 672 | Diskuse

Michaela Sazamová

Jez, dokud to máš horké!

Manželství (a partnerství všeobecně) je jistě věc těžká, ale někdy i velmi zábavná. Alespoň pro přihlížející (nebo nechtěně poslouchající).

31.8.2018 v 17:46 | Karma článku: 14.64 | Přečteno: 591 | Diskuse

Michaela Sazamová

GDPR - A co na to můj zub??? Mlčí…

Už delší dobu mě bolí ucho... Po různých vyšetřeních, která trvala cca 2 měsíce, mi bylo sděleno, že to není ucho, že by to mohl být zub... Ano, chápu, tělo člověka je spojená nádoba... Není to ucho, může to být zub...

3.8.2018 v 13:09 | Karma článku: 20.05 | Přečteno: 637 | Diskuse

Michaela Sazamová

Zajdu za právníkem, a pak uvidíte…

Kancelářská myš.... Hydra ze sociálky (finančáku).... Vyděračka... PANÍ úřednice, co si pije jen kafíčko a hraje hry na počítači... Dáma, co si v práci má čas lakovat nehty.

3.8.2018 v 8:00 | Karma článku: 32.28 | Přečteno: 3381 | Diskuse

Michaela Sazamová

Nenechte se týrat vlastními dětmi – Úmluva o právech rodičů.

O právech dítěte se mluví stále. Právo dítěte je ustanoveno Úmluvou o právech dítěte. Je to správně. Dítě je malý, bezbranný tvor, musí mít jasně daná svá práva. Ale co rodiče? Pohlíželi jste někdy na dítě jako na tyrana, despotu,

2.7.2018 v 20:24 | Karma článku: 32.72 | Přečteno: 2832 | Diskuse

Michaela Sazamová

Zimou umretě, na prkně budětě, aneb jak přežít turistický kurz.

Je mi sice skoro padesát, ale díky době a vnitřním motivům, jsem ukončila vysokou školu nedávno. Takže všechny ty útrapy mám v živé paměti, i když se spíš mění v humorné historky.

5.6.2018 v 13:06 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 687 | Diskuse

Michaela Sazamová

Pohádka o tom, jak darování pozemku může být permanentkou do blázince.

Už dlouhou dobu mi kroužila v hlavě myšlenka na vlastní domeček s útulnou vypiplanou zahrádkou. Myšlenka začala kroužit v mojí hlavě rychlostí stíhačky,

3.6.2018 v 16:27 | Karma článku: 33.16 | Přečteno: 1610 | Diskuse

Michaela Sazamová

Prostitutka nebo výjimečná společnice?

Gejša. Toto slovo ve mě vyvolává představu vznešené vzdělané dívky. V jiném vyvolává přímo erotické představy.

3.6.2018 v 9:12 | Karma článku: 20.69 | Přečteno: 1034 | Diskuse

Michaela Sazamová

Úchyl v posilovně – varování pro ženy kolem padesátky.

Jsem padesátnice, a jak jsem byla poučena mým zvídavým mužem, ubývá mi svalová hmota. Takže mi můj muž „trenér“ naordinoval dávky cvičení v posilovně (úmyslně nepoužívám slovo FITKO, posilovna mi přijde výstižnější).

29.5.2018 v 9:03 | Karma článku: 40.79 | Přečteno: 10964 | Diskuse

Michaela Sazamová

Podle tváře poznáš lháře, aneb proč jsem nevolila

„Ne, já volit nejdu. Všichni tam lžou,“ byla moje odpověď na dotaz mého muže, zda půjdu svůj hlas vhodit do urny. „Jak to víš?“ byla jeho další otázka. „Poznám to z pohybu jejich rukou, těla a výrazu obličeje.“

21.10.2017 v 8:27 | Karma článku: 19.11 | Přečteno: 1703 | Diskuse

Michaela Sazamová

Babiš se zelím

Nemám ráda politiku a politiky ještě více. Každý den mi lezou do soukromí. Jsou v novinách, televizi – ano, to můžu obejít tím, že nebudu číst a dívat se. Ale oni na mě útočí i z billboardů, výloh, stánků ve městě.

11.8.2017 v 12:47 | Karma článku: 32.87 | Přečteno: 3280 | Diskuse

Michaela Sazamová

Deník babičky s PMS

Na dnešní dobu jsem měla děti velmi brzy. Proto jsem se také velmi brzy stala babičkou. Jsou prázdniny, a proto si jako každá babička a dědeček bereme svá vnoučátka na pár dní k sobě, abychom si je užili.

9.8.2017 v 16:24 | Karma článku: 22.73 | Přečteno: 1452 | Diskuse
Počet článků 32 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1436

Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.