Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ženy a muži v nás 1. část

Jsem žena… Jinak. Vypadám jako žena, chovám se jako žena, porodila jsem dvě děti… takže musím být žena… Dřímá ve mně ale muž. Ten muž je lovec. 

Mám muže. Je velmi vysoký, mohutný, takový urostlý viking. Stačí, aby zastříhal obočím, a všichni vědí, co mají dělat. V mém muži ale zase dříme žena. A ta žena je sběračka…

Jsou v nás zakódované vzory chování z minulých životů, ti muži a ženy v nás se neustále hlásí o slovo, perou se v nás. Nerozumíte? Dám příklad.

Potřebuji nějaké oblečení (jsem přece žena). Vejdu do obchodu a probudí se ve mně ON, ten muž lovec. „Ulovím“ si halenku a jdu si ji zkusit. Ne, neumím ulovit halenku a sukni najednou… Lovec přece taky neloví 2 mamuty najednou… Ulovím halenku, vyzkouším, zaplatím a odejdu… Občas se stane, že vybraná halenka není to, co jsem chtěla, ale to je prostě lov.

Můj muž, viking, vejde do obchodu (samozřejmě s pánským oblečením) a probudí se v něm žena– sběračka. Tu si vybere džíny, tu košili, tu tričko, tu ještě jedny dvoje džíny, a ještě jiné tričko a košili… Vše, co „nasbíral“, si odnese do kabinky (své jeskyně) a všechno to oblečení dlouze zkouší a prohlíží… Po dvou hodinách zkoušení, kdy já-lovec jsem na pokraji sil (ač jen stojím a nelovím), vyjde z kabinky s nasbíraným oblečením a se slovy: JEŠTĚ POČKÁME… V tu chvíli můj lovec ve mně nechápe a kácí se k zemi.

Celé moje vyprávění nesměřuje k tomu, že mám výhrady ke svému muži. Chraň Bůh. Svého muže miluji a nevyměnila bych ho. Jen mám někdy silné pudy lovce a nejraději bych ho majzla pánví po hlavě.

Ve svých životech se setkáváme stále se stejnými lidmi – dušemi. Jednou jsme muži, jednou ženy, jsme krásní a oškliví, zdraví a nemocní. Jsme dětmi, rodiči i sourozenci. Všechny tyto polohy života si musíme vyzkoušet. 

A vzpomínky na minulé životy máme, i když si je někdy neuvědomujeme, někdy je zaháníme, někdy je nechápeme a nepřijímáme. Jak moc ovlivňují vaše vzpomínky na minulé životy váš život současný? Věříte na vliv minulých životů a věříte na minulé životy vůbec??? 

 

 

 

Autor: Michaela Sazamová | středa 28.9.2016 9:04 | karma článku: 18,62 | přečteno: 554x
  • Další články autora

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 4. díl – pobyt

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

10.2.2023 v 16:28 | Karma: 14,42 | Přečteno: 456x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 3. díl – příprava

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

19.1.2023 v 15:21 | Karma: 9,11 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 2. díl – informace

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

12.1.2023 v 6:50 | Karma: 7,41 | Přečteno: 188x | Diskuse

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 1. díl - myšlenka

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

11.1.2023 v 15:28 | Karma: 8,69 | Přečteno: 240x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tak pojďte paní Kovandová….

Jsem zdravý člověk. K lékaři chodím pravidelně, ale pouze na preventivní prohlídky. Návštěvy lékařů nesnáším a opravdu je neobtěžuji s blbinami. Ovšem dnešní zážitek z ORL už asi nic nepřekoná.

11.3.2021 v 18:15 | Karma: 31,09 | Přečteno: 1473x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

Munice, která spustila evakuaci ve Skvrňanské ulici v Plzni, byla nefunkční

21. dubna 2024  20:30,  aktualizováno  23.4 16:14

Policie kvůli nálezu munice ve Skvrňanské ulici v Plzni evakuovala v neděli okolní byty i okolí. V...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. O pátrání informovala na svém webu v úterý...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik