Michaela Sazamová

Krátký vzrušující okamžik

10. 03. 2017 7:51:34
Byl tak mladý a krásný. Měl vysokou štíhlou postavu, nakrátko ostřihané černé vlasy. Byl tak milý, chytrý, vzdělaný.

Usmál se na mě a posadil mě naproti sobě. Chtěl, abych se k němu sklonila, blíž, ještě blíž. Plnila jsem každičké jeho přání. Byla jsem mu tak blízko, dívala jsem se mu do jeho krásných černých hlubokých očí. Hledala jsem tam odpověď na moji otázku. Pak to přišlo. Ten studený kov projel mým tělem, cítila jsem ho až v mozku a on byl tak klidný a vyrovnaný. Aaaach... bolest mnou projela a já čekala, co přijde dalšího... Pak to ze mě vytáhl a mně se ulevilo... „Máte zánět zvukovodu paní Seibertová“, řekl můj otorinolaryngolog. Jeho slova mi zněla jako andělský chór. „Něco vám na to napíšu“, Odcházela jsem a ten vzrušující okamžik jsem si nesla domů společně s ušními antibiotiky.

Autor: Michaela Sazamová | karma: 17.74 | přečteno: 803 ×
Poslední články autora