Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tma přede mnou, tma za mnou 3. díl – příprava

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

Dne 13.12.2022 ( číslo 13 je v tarotu karta Smrt – značí konec něčeho starého a zároveň něco začíná) mi přišel e-mail od průvodce, že se uvolnilo místo na pobyt od 3.2.2023. Bylo to tak náhlé a nečekané, že jsem na chvíli ztratila řeč. Když jsem opět „přišla k sobě“, podívala jsem se do diáře, zjistila, zda nemám na tento termín něco důležitého a hned jsem odepsala, že termín beru!

A začal brainstorming, myšlenková příprava na pobyt. Teoretické informace o průběhu pobytu jsem měla načtené. Tak co si s sebou všechno vzít?

Spacák – doporučují, i když je místnost vybavena ložním prádlem. Člověk se tak nějak zabalí do spacáku jako ochrana proti bubákům.

Kroužkový diář – budu si psát deník. Já vím, neuvidím na to, co píšu, ale budu si chtít něco zapsat. A kroužkový proto, že se sám nezavře jako běžný sešit a já nebudu psát stále dokola na stejnou stránku. Už teď jsem zvědavá, co tam pak najdu.

Skicák a pastelky – první myšlenka byla, že si vezmu své 3patrové progresky, tj. asi 36 barev, ale v setině sekundy přišla myšlenka: PROČ? Vždyť neuvidíš na to, jakou barvou kreslíš? Vezmu si je, o to víc pak bude výsledek zajímavější.

Baterka – doporučení je si vzít s sebou baterku. Myslím, že nechci ležet v posteli s vylitou polévkou nebo šlapat po rozbitém skle.

Podložka na cvičení – co já vlastně budu dělat? No nejdřív asi hodně spát, a pak? Pravidelně cvičím jógu, takže další činnost po psaní a kreslení bude určitě cvičení. Toť moje teorie. Možná se ale budu jen týden válet.

Pytel na špinavé oblečení – jak vlastně poznám, kde mám čisté a špinavé oblečení? Vezmu si jeden pytel na špinavé a budu se snažit ho vždy najít
a oblečení do něj uložit.

Mobil – na pobyt pojedu autem, mobil potřebuji k navigaci cesty. Ale co když mě na pobytu přepadne neovladatelná touha se podívat, kolik je hodin, jaký je den? Nene, to nechci. Po dotazu na provozovatele jsem se dozvěděla o trezoru, kam mi mohou mobil umístit. Z jejich zkušenosti je mobil prý velké lákadlo.

Hudební nástroj – prý je velmi vhodné si vzít na pobyt nějaký hudební nástroj. Vlastní produkce je skvělá, ale reprodukovaná hudba ne.  Za svého dětství a mládí jsem hrála na klavír. Nevím, ale myslím si, že stěhovat klavír do „garsonky“ není vhodné. Tu myšlenku jsem opustila. Ale mám doma koshi zvonky a ty vydávají nádherné zvuky. Vezmu si je a pokud je tam nechtěně nerozbiju, určitě se budou při krásném „nudném“ „večeru“ hodit. 

Kartáček na zuby – jak si vlastně budu dávat pastu na kartáček, když na to neuvidím?

Ručník a sprchový gel – bude zábava hledat ve sprchovém koutě sprchový gel a pak následně ručník. Trochu se bojím případných úrazů.

Černé brýle – ty jsou nutné pro ochranu očí po týdenním výstupu ze tmy.

Co ještě dalšího? Netušíte?

Autor: Michaela Sazamová | čtvrtek 19.1.2023 15:21 | karma článku: 9,11 | přečteno: 300x
  • Další články autora

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 4. díl – pobyt

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

10.2.2023 v 16:28 | Karma: 14,42 | Přečteno: 456x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 2. díl – informace

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

12.1.2023 v 6:50 | Karma: 7,41 | Přečteno: 188x | Diskuse

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 1. díl - myšlenka

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

11.1.2023 v 15:28 | Karma: 8,69 | Přečteno: 240x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tak pojďte paní Kovandová….

Jsem zdravý člověk. K lékaři chodím pravidelně, ale pouze na preventivní prohlídky. Návštěvy lékařů nesnáším a opravdu je neobtěžuji s blbinami. Ovšem dnešní zážitek z ORL už asi nic nepřekoná.

11.3.2021 v 18:15 | Karma: 31,09 | Přečteno: 1473x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Koronavirus – očista planety

Koronavirus, Covid - 19, to jsou slova, která se v současné době vyskytují nejvíce v našich hovorech. Je koronavirus opravdu naše zkáza? Vnímám to jinak.

24.3.2020 v 9:23 | Karma: 21,73 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik