Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Sportovní výkon a úsměv "nekonečného štěstí" mě osobně úplně odrovnal.:-P

2 0
možnosti
Foto

No právě...já se bavil při vystoupeních Olgy Š...vždy jsem se těšil na to, jak zvládne mistrnou a náročnou choreografii a navíc mne bavilo se dívat, jak se z gymnastky víc a víc stává tanečnicí :) Tohle mne na zábavném pořadu bavilo také...nejen Tydýdova nožička jest zábavou ;)

1 0
možnosti
Foto

Bohužel Karle, máte po Olince... musíte se poohlédnout po jiné...;-D

1 0
možnosti
Foto

Vystihla jste to naprosto přesně,ale obávám se, že vaše dobře míněná rada nepadne na úrodnou půdu. Je to stejné jako se Zlatým slavíkem, kde stále spousta lidí nechápe, že to není soutěž o kvalitě, ale o popularitě. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. To bylo jen takové zamyšlení. Nemyslím si, že bych změnila názor zarputilých milovníků StarDance. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Možná vypadla Šípková proto, že hlasující chtěli se zelím ;-D

4 0
možnosti
Foto

já se vůbec nedívám.... naposled na Danu Batulkovou, které jsem všechno upřímně přála...a loni pod nánosem umdlévajících blogerů o znesvěcení tance Pavláskem i dvakrát kvůli němu...neboť mohutný řev a spravedlivé rozhořčení arcimistrů na zadku u pc skla mu udělal takovou reklamu, že jsem tomu miloučkému nemehlínovi zkrátka neodolala.

Nikomu to neberu, ale upřímně... mně, když už, uplně nejrozkošnější připadá Chlopčík.

jinak- nic ve zlém - ale je to trochu jako rozbory fotbalu;-Dzavařuji si to spravedlivě na všech frontách... ale přeju Vám, Michaelo , hezký nový týden:-)

4 0
možnosti
Foto

Za celou dobu, co se ten pořad vysílá, jsem viděl dvě, možná tři epizody (a to ještě nevylučuji možnost, že si jednu pamatuji dvakrát) a souhlasím s tím, že je to hlavně zábavný pořad. Rozhořčené komentáře gaučových odborníků nad Lukášem Pavláskem byly nejprve k smíchu a potom k zamyšlení nad tím, kam ti gaučoví komentátoři dali soudnost. :-)V

2 0
možnosti
RP

Byli dobří, ale tanec s věšáky mě tentokrát nezaujal, měli tancovat více spolu. Zach se mě také kolo od kola líbí vicR^.

1 0
možnosti
Foto

vaše starosti na mou hlavu:-P

0 0
možnosti
Foto

Každý máme své starosti...;-D

2 0
možnosti

Jo, tak tady si rozumime (možná kvůli společnému Vodnáři). Ano, Olinka je strojená, a hlavně se pořád nepřirozeně zubí, a na mě působí neupřímně. Navíc je všude. V tv, v rádiu. Je jí moc.

Ale jak píšete, o nic nejde. Je to zábava.

A můj "kůň" je stejně Piškula:-D

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi... Můj favorit zase Zach... :-) Při jeho výšce jsem nečekala tu eleganci...

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik