Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J45a11r34a 17R14a70n23k

1. 11. 2016 0:30

Dobry a mate pravduR^

1 0
možnosti
MF

Díky, taky mě ten nadpis šokoval, ale dál číst jsem považovala za ztrátu času, je vidět že Vy ne a Vaší reakci tleskám! žijeme už prostě v takové pošahané době, snad je nás relativně normálních více než takovýchto "celebrit"!

1 0
možnosti
Foto

Normálně bulvární články nečtu, ale tohle mě dostalo natolik, že jsem se z toho musela i vypsat... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik