Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Zatím to vypadá spíše na Babiše s Faltýnkem bez příloh, ale zato ve vlastní šťávě,

2 0
možnosti
AR

Paní autorko, já v jakékoli napjaté politické době mám velice rád halušky, bryndzu na nich a polité škvarkami! A proti tomu nezmohou vůbec nic politici.R^

4 0
možnosti
Foto

Já také, ale právě bez toho Babiše... ;-D

2 1
možnosti

Tak čtěte MF. V tomto "nezávislém" deníku není o Babišovi nikdy ani zmínka.;-D

6 0
možnosti
Foto

Tak tomu se nedá snad ani věřit... ;-);-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik