Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Karma. R^ Pokud Vás toto téma zajímá, doporučuji knihu GEJŠA od Lizy Dalbyové: https://www.databazeknih.cz/knihy/gejsa-285781

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, znám ji. Já zase na oplátku doporučuji film Gejša, ale možná už jste viděla. Já několikrát. ;-)

0 0
možnosti
Foto

tohle je tak úžasná věc nahlížení a pojmenování vztahů, které se moc často lidem u nás nezjevují...což je škoda, Potože tendence je hodit všechno do jednoho pytle .Přitom mně z tohoto vždy čišela neuvěřitelná kultivovanost a slušnost a pochopitelnost věci. Díky za fajn článekl:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, mám stejný názor. Gejša musela hodně studovat, učit se, než mohla dělat společnici. Musela být vzdělaná ve všechno oblastech. A vztah danna - patrona a gejši mě vždycky fascinoval. ;-)

Díky za komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik