Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Tak já myslím, že jste to vyběhala rekordně rychle;-D

Jsem si vzpomněl "Na samotě u lesa." To já jsem teprve u razítek. Já už toho zběhal, to máte výpis z pozemkové knihy, geodézie, JZD, MNV, ONV finanční referát, ONV zemědělský referát......a nakonec zajdete k notáři;-D

1 0
možnosti
Foto

Nějak máme rozdílnou představu o slovu RYCHLE... ;-D

No a pak přijdou na řadu trámy, hřebíky, šrouby, prkna, fošny.... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Hrozné, opravdu.

Vám karma.

1 0
možnosti
Foto

děkuji, přežila jsem to ve zdraví. Zatím... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vy mě děsíte,madam!;-D To nás fakt čeká?

0 0
možnosti
Foto

Možná budete mít mnohem víc štěstí než já. Ale jinak obecně: ANO, čeká... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS