Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj zub moudrosti sice tlačil na co neměl, ale rostl kolmo. Bála jsem se trhání, bylo tam málo místa. Mačkala jsem prsty i kapesník. Trhání divně křupalo. Po chvíli se paní doktorka ptala, jestli chci ještě nějaký zub vytrhnou, když mám pořád otevřená ústa. Díky injekci bylo brzy a v pohodě po všem.

Přeji Vám dobré léčení.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za přání... U mne dojde k vysekávání zubu z kosti sanice.. Ale porodila jsem 4,5 kg vážící dítě, zvládnu i zub... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik