Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdy si myslím, že si tímto chováním tenhle druh manželek kompenzuje potomky, kteří už vylétli z hnízda.

A potřebují pořád někoho směrovat, protože jen ony vědí, jak je to nejlépe.

1 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím. Paní s pánem mluvila jako s dítětem... Ale pán se nechal. Kdybych svému muži řekla, že si nedá pivo, tak by si přinesl dvě... ;-D;-D;-D Ale to si nestěžuji, jsem za to ráda.

1 0
možnosti
LI

R^Nejen proto, že jste asi z Plzně. Hezky odpozorováno;-)

1 0
možnosti
Foto

No, za takových 25-30 let si možná na tento článek vzpomenete...;-)

Oni možná měli za mlada také takové "ideální manželství" jako máte teď Vy. Jenže postupem času na něm zapracovaly starosti o rodinné štěstí a tím pádem díky těmto starostem rezignoval na cokoli ostatního, protože s přibývajícím věkem mu na to ostatní nezbýval čas a energie. Tak se otěží chopila jako správná opora rodinného krbu ona. Jen si neuvědomila, kde je hranice mezi pomocí partnerovi a megerou. Protože už taky zestárla a nezbývá jí energie na rodinné vrkání. Tak prostě pak už jen komanduje rezignovaného. ;-)

Polkni prášek!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář. Je mi 50, už vím, co si ke mě kdokoliv (nejen partner) může dovolit a hlavně, co já k němu.

Ano, bylo to přesně, jak píšete: spolkni prášek. ;-) Ale jinak pán vypadal čistě a učesaně, takže o něj bylo dobře postaráno. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik