Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Dotykáč jsem dostala vloni k vánocům. Nedožil se mnou ani do Silvestra. Když jsem jeden den již potřetí nepřijala hovor od synka, neb bez brýlí (4 dioptrie na blízko) jsem se prostě na displayi netrefila, mobil jsem vrátila dárci. A z šupliku vytáhla Nokii E90 z roku 2009. Doufám, že mi ještě vydrží. Ale stýská se mi po původní Nokii E72...

1 0
možnosti
Foto

Nemám sice 4 dioptrie, ale dnes jsem 2x zavolala na stejné číslo... Naštěstí to byl můj muž a zeptal se mě: nemáš ty náhodou nový mobil? ;-D;-D

1 0
možnosti

Ještě netušíte, jak si rychle zvyknete. Jde o prvních pár seznamovacích dnů. Jsem starší než Vy, a dotykáč jsem si skoro oblíbila:-))) A pak...když člověk na technické novinky rezignuje, nechytí vlak už ani za zadní světla!:-)))

(mám i jeden tlačítkový mobil, kvůli přehrávání hudby, ale psát sms na něm už mě nebaví:-))

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, za ty dva dny si už zvykám a objevila jsem, že je to dost podobné počítači. Takže jsem své myšlení trochu posunula a už nepanikařím při zazvonění. ;-D

2 0
možnosti
Foto

J56a15n31a 95M53a88j27o39v69á

9. 11. 2018 10:39

Muž googleman mne dostal :-)

1 0
možnosti
Foto

J24a80n55a 52M97a12j36o48v67á

9. 11. 2018 10:47

A nebojte, zvyknete si. Mne přiměla práce a hlavně děti. A teď mám v té malé krabičce kde-co všechno, co mi usnadňuje život. Navigaci, angličtinu, kuchařské recepty, kalorické tabulky, nákupní seznamy sdílené s manželem, čtečku, kalkulačku, jízdní řády, rádia i seznam pro Ježíška a hlavně fotky, fotky, fotky a fotky (tedy kromě toho, že je to můj kontakt s dětmi po kecálcích).

1 0
možnosti
Foto

Dotykový telefon jsem si koupila v roce 2013 a po dvou dnech, kdy mi nešlo reagovat na sms (nějak jsem se vždycky trefila jinam než bylo potřeba) jsem ho věnoval tehdy devítileté dceři. Starší (tehdy sedmnáctiletá) jej již měla delší dobu a nechápala jak můžu žít s tím předpotopním....

Tehdy jsem si koupila jedno z posledních véček a když to dosloužilo, nezbylo mi než se orientovat v nabídce pro seniory. Ono véčko ještě pobíralo internet, seniorské tlačítkáče ho nemají....

Občas internet potřebuji, navíc jedna mojebrigádní zaměstnankyně (studentka) mi občas pošle sms která se automaticky přepisuje do mms....

Myslím že jsem (stejně jako Vy) cílová skupina která dělá díru na trhu.

Po véčkách se mi stýská.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za vaši reakci... Souhlasím s vámi, mohla jsem si koupit dotykáč nebo pro seniory... A senior zatím nejsem. ;-)

0 0
možnosti
PB

Karma. Taky jsem přešel na dotykáč nedobrovolně, ale zase musím říct, že za šest stovek z bazoše dělá službu v poho. A taky mi jde jen o telefonování a SMS.

1 0
možnosti
Foto

Vy jste taky mimozemšťan? ;-D Hurááá zpřízněná duše... Naprosto vás chápu, ale včera jsem se už trochu "zaučila", mám naději...

0 0
možnosti
KT

Marně přemýšlím proč si kupujete něco, co nechcete.

0 0
možnosti
Foto

Třeba proto, že si potřebuji někdy zavolat. ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS