Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Jste vegetarián - no a co? Nemusíte nikomu nic vysvětlovat, ani s tím nikoho obtěžovat.

1 0
možnosti

To je stejné, jako když někdo nepije alkohol, protože mu nechutná. A když je na nějaké oslavě, všichni si automaticky myslí, že je to vyléčený alkoholik:-))

Je u nás asi dost natvrdlíků, kteří nechápou, že si každý volí svůj způsob života (kterým navíc nikomu neškodí). Je to tedy o sebejistotě, ne o vysvětlování. Není třeba.

3 0
možnosti
Foto

Ano, s pitím alkoholu je to stejné... R^ Nevysvětluji dlouze a náročně... Ale stejně to někdo s tím nabídnutím masa zkusí... Jestli jsem "tvrdá" a odolám ;-)

1 0
možnosti
JM

J13o15s68e67f 95M10i54k21e28l

24. 3. 2019 12:32

A to jste teprve u vegetariánství (které mimochodem nic, ale vůbec nic z toho, kvůli čemu jste se na něj dala, neřeší:-/). Zkuste tak aspoň 3 dny veganství, a pak nám popište své zážitky!:-/:-)

1 0
možnosti
HV

H57o20n38z47a 63V13r41á70n29a

24. 3. 2019 17:38

Jak to, že neřeší? Dala se na vegetariánství kvůli tomu, aby eliminovala nebezpečí pozření zkaženého masa. Takže úkol splněn ne? Nebo to vidíte jinak?

1 0
možnosti
Foto

J11a47n66a 24M90a87j45o82v61á

24. 3. 2019 12:28

Proč musíte vysvětlovat? No protože měníte svoje obvyklé chování, tak to lidi z vašeho okolí zajímá. Oni si prostě zvyknou :)

1 0
možnosti
Foto

Když se někdo zeptá, tak odpovím... Ale zatím málokdo se nezeptal na důvody... Ano, myslím, že si budou muset zvyknout... ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^souhlasím ačkoliv ani po několika pokusech jsem se vegetariánkou nestala a po čase chuť na maso zvítězila-ale hodně jsem to omezila a je pravda že se v těch odlehčených dnech cítím mnohem lépeR^karma

3 0
možnosti
Foto

Taky s vámi souhlasím, nejsem duší vegetarián, takže si myslím, že za nějaký čas zase maso pozřu... Pokud budu znát jeho zdroj... ;-D

0 0
možnosti
JK

Brácha vydržel jako vegetarián asi 15 let, jedním z důvodů proč s tím přestal bylo, že se nikde v restauraci během pracovního týdne nenajedl. Smažák jako bezmasé jídlo je dost ubíjející.

Vztah většinové společnosti k masu a masným výrobkům považuju už za posedlost.Bez masa bych nemohl, ale ideálně pro mě tak 1/3 jídelníčku, jinak se mi začne zajídat.

1 0
možnosti
JS

a zrovna naše závodní jídelna, má denně jedno vegetariánské jídlo a salát, čímž vytáčejí mě, protože se mi omezuje výběr ;-D

1 0
možnosti
Foto

Berte to tak, že někteří lidé, kteří Vám to vyčítají, mají pocit zklamání ze sebe sama, že nedokážou překonat svoje letité návyky. A to ani teď na jaře, kdy je očista těla pro zachování zdraví nezbytná. Vás může hřát vědomí, že s velkou pravděpodobností zabráníte nebo aspoň oddálíte civilizační nemoci - to jsou nemoci z nerespektování přírodních cyklů, podnebného pásma a tradic předků. Naši předci maso na jaře již nejedli, protože zimní zásoby už došly a nový život - potrava - se teprve má narodit. Dnešní člověk zajde do supermarketu, kde si koupí všechno možné ze všech koutů světa a téměř každý den, svátky nesvátky, nerespektuje vůbec nic. Nejde o člověka a jeho zdraví, jde jen o obchodní zisky. Člověk pohodlný i hloupý nakoupí, co mu nabízí, splácá všechno dohromady a nemá šanci to ani ze sebe dostat, protože má málo pohybu; ale pomalu a jistě připravuje zisk pro doktory a funebráky, to jsou také obchodníci.

2 1
možnosti
Foto

Napsala jsem to krásně... Děkuji... Ano, nerespektujeme přírodu a ona nám to pěkně vrací... Snažím se se k ní vrátit... Ale to taky občas lidé nechápou... ;-D

0 0
možnosti
JS

Za prvé máte můj obdiv, to nepochopení věřím, stejně tak to mají abstinenti... Na druhou stranu, znám takové ty fundamentalisty, to jsou tedy většinou vegani, kteří vás dovedou otrávit po pár minutách :-/

2 2
možnosti
Foto

Nejsem radikální vegetarián. Nemluvím ve společnosti o vegetariánství... ;-D

0 0
možnosti

Mně vegetariáni nevadí, stejně jako mi nevadí jiné skupiny lidí s odlišným životním stylem, pokud si své přesvědčení nechávají pro sebe a neškodí jiným.Vadí mi ti "šiřitelé dobra" a "zachránci planety", co se snaží ostatní, často dost agresivně, nutit k jejich způsobu života.

Pokud chce někdo žít na stromě a živit se spásáním rostlinstva, je to jeho věc.Já bych to možná také dokázal, ale NECHCI!!!!

5 1
možnosti
Foto

Ano, znám ty "profesionální" vegetariány... Nedělám to... Nezachraňuji svou planetu, jen svoje vnitřní já. ;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik