Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michaelo, už Vaše dřívější blogy naznačovaly, že jsme tak nějak naladěny na stejnou notu. A ejhle, Vodnářka! A je to jasné.

Za tenhle blog velmi děkuji. Moje stručné a možná zjednodušené je, že příroda už nás má dost, tak s námi trochu zatřepala, a dává nám šanci, abysme se vzpamatovali. Otázka je, jestli to bude stačit.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Marie, mám také pocit, že jsme na stejné vlně. :-) Vy jste taky ta "divná" Vodnářka? ;-D

Ano, taky cítím, že nás lidí, má planeta plné zuby. Ale je pozitivní, že nám stále dává šanci to napravit, stále další a další upozornění. Ale my to ne a ne pochopit... 8-o

2 0
možnosti

Paní Seibertová,

jako typický Vodnář Vám, Vodnářce, naprosto rozumím a velmi Váš článek oceňuji.

Tuším, že Vás někteří budou kritizovat, a to především za bod 9 a 10. Ale máte naprostou pravdu - ŽÍT, a ne přežívat! Platí to obecně, tedy nejen pro starší ročníky, kam patřím už nějaký ten čas také já. Život je o kvalitě a vnitřní naplněnosti, ne o počtu let, kterých se dožijeme.

Děkuji za výborný článek, kterým jdete do podstaty a na nic si nehrajete.

Karma R^R^R^

P.S. Předpokládám, že budu mínusován těmi, kteří nepochopili ani Váš článek, ani můj příspěvek. Ale je mi to srdečně jedno.;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za vaše krásná slova. :) Na mínusy kašleme, jsme Vodnáři. :) díky

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS