Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Tak teď nevím, jste paní Seibertová, Sazamová a nebo Kovandová?;-D

0 0
možnosti
FF

...omlouvám se, měl jsem si nejprve přečíst diskusi neb tam už je tento problém pěkně do detailu rozebrán, tudíž berte můj příspěvek za bezpředmětný. Zkusím vymyslet něco nového;-D

0 0
možnosti
PK

Tak jim to promiňte, je toho na ně v dnešní době mnoho a mnoho a..

2 0
možnosti
Foto

Jsem veskrze pozitivní... Takže tohle je pro mě vtipný zážitek.

0 0
možnosti
AT

Na všem špatném lze nalézat a najít i dobro.

Asi jste si na tomto nevzala to dobro, které již tímto přístupem, postupem a zážitkem, tak již započala touto procedurou velice účinná léčba, jak vyléčit a zbavit pacienta všech jeho potíží..... ;-)

1 0
možnosti
JM

J70a25n 33M80a30r54e15k

12. 3. 2021 1:19

Píšete, že jste řekla sestřičce, že jste Sazamová, dříve Siebertová. Ve vašem profilu je, že jste Siebertová, čli ted'. Takže jste Siebertová, Sazamová, anebo Kovandová?

Ale blog je to hezký, nebýt toho, že vás tam totálně vyhladověli to mohlo být i legrační.

3 0
možnosti
Foto

Takže si to rozebereme :) Byla jsem Seibertová, ne Siebertová, jak píšete vy. ;-D Nyní jsem Sazamová. V profilu jsem stále Seibertová, páč zdejším adminům trvá věčnost moje příjmení změní. No a Kovandová je příjmení, které mi přiřkla ta sestřička, která již několikrát slyšela moje jméno, několikrát jsem jí zopakovala a ona si ho zapsala... Stejně mě nakonec přejmenoval na Kovandovou ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Mě to připadá jako scénář k anglické detektivce:-))) Mnoho postav, a nikdo neví kdo je kdo.

Hlavně, jestli Vám to pomohlo.

Dlouho jste nepsala, ale toto je pozoruhodné:-)

2 0
možnosti
Foto

Myslíte, že bych mohla být dcera Hercula Poirota? ;-D;-D;-D Známky autismu taky vykazuji.

Moc děkuji za vaše slova. Já píši jen, když mám o čem. Nemám potřebu se vyjadřovat ke všemu, co se kolem děje a tak nějak jsem se soustředila na svůj vnitřní svět. :) :) Moc vás zdravím.

1 0
možnosti
VF

Co pacient, to jiná doba vyšetření a ošetření. Není to pásová výroba.

0 0
možnosti
PD

To povzbudí, něco optimističtějšího tam nemáte?

0 0
možnosti
Foto

Ale vždyť to bylo celé dost veselé, nebo ne?

;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik