Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

No, držím palce. Jen to očekávání, co to udělá, nebo neudělá bych nechala za dveřmi, než vejdete do té tmavé místnosti. A bude to i hladovka když očištění? Můj tak trochu názor... Slunce a světlo léčí a tma přivádí lidi k sebevraždám. Ví se, podle zemí, kde mají většinu roku tmu. Tak držím palce a hodně štěstí ve tmě. Ty myšlenky o samotě ve tmě, to chce odvahu. R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já nemám žádná velká očekávání, vše nechám plynout. Hladovka nebude, to už by asi bylo na první pobyt moc. Jen vegetariánská strava (vegetarián jsem již dlouho, takže pro mě žádná změna). Četla jsem i vědecká pojednání o pobytu ve tmě a nikde tam nepíšou, že by člověk spáchal sebevraždu (nebo přišel o rozum). :-) Myslím, že pud sebezáchovy tam funguje, a když už by to bylo opravdu moc, můžu kdykoliv odejít. A na myšlenky se i těším... Jsem ráda sama a tady to bude samota na druhou. ;-) Moc děkuji za držení palců. R^

0 0
možnosti
Foto

J55o78s17e29f 63B36á70r49t32a

11. 1. 2023 21:22

Než na vás přijde řada, zkuste se více usmívat.

0 0
možnosti
Foto

Už na mě přišla řada. :-) Ale já se normálně usmívám... ;-D

0 0
možnosti
IL

I63v81a88n73a 37L80a97n57c42e

11. 1. 2023 19:49

Tma přede mnou, tma za mnou, nevím, nevím, jestli bych to tam ustála:-)

0 0
možnosti
Foto

No to já taky nevím, jestli to ustojím. Ale odejít můžu vždycky. I když to teď rozhodně neplánuju. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik