Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I70v51a95n43a 90L12a57n83c19e

11. 2. 2023 11:45

Moje gratulace,:-) že jste tmu zvládla. Mám strach z uzavřených prostorů a ještě pokud bych tam byla potmě... Obdivuji vás, jste silná žena!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, bylo to náročné, ale od toho iniciační rituály jsou. Dostat se na dno a odrazit se od něj... Najít svoje hranice. Pokud máte strach z uzavřených prostorů, tak to nedoporučuji zkoušet. Ale zavřená tam nejste, odejít můžete kdykoliv V

1 0
možnosti
PL

P16e82t35r 94L20o47r70e97n78c

10. 2. 2023 19:21

Zrovna jsem si na Vás dneska dopoledne vzpomněl, jestlipak už nebudete "venku" mezi námi a zatěšil se na Vaše postřehy.;-)

Díky!

1 0
možnosti
Foto

Ano, už jsem zpět v Matrixu ;-D Ale už ráno, když jsem viděla špinavé prádlo, prázdnou lednici a kopu prádla na žehlení, moje Duše křičela, že chce zpět do tmy... ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik