Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Deník babičky s PMS

Na dnešní dobu jsem měla děti velmi brzy. Proto jsem se také velmi brzy stala babičkou. Jsou prázdniny, a proto si jako každá babička a dědeček bereme svá vnoučátka na pár dní k sobě, abychom si je užili. 

Letošní návštěva vnučky bohužel probíhala v období mého PMS (ženy jistě ví, co to obnáší, muži si jistě vygooglují) a ještě se k tomu přidal pondělní úplněk (dělá ze mě vlkodlaka).

Den první

Vnučka přijela. Je jí 3,5 roku, je malá, roztomilá, upovídaná. Já, můj muž a vnučka jsme šli do cukrárny ve vedlejší vesnici. Cesta je lesem. Moc ráda jsem v lese. Je tam ticho, slyšíte ptáky, padající šišky a ševelící listí stromů.

Jenže my jsme tím lesem šli s "človíčkem", který mluví „cizí“ řečí, kterou já až tak neovládám, proto jsem musela neustále myslet, překládat a stále odpovídat, celý den. Je náročné pobývat s „rodilým mluvčím“, kdo to zná z návštěv cizích zemí, potvrdí mi to…

A ještě s námi byl další "člověk", který se mnou taky mluvil cizí řečí. Můj muž, motorkář srdcem, duší, vlastně vším….

Šli jsme po pěšině a já místo ticha a ptačího zpěvu slyšela:  „Když jedeš prudkou zatáčkou, musíš dát na motorce jedničku, jinak ti podjede zadek, babi, víš, proč má Bárbie takové krásné šaty?  Karburátor musí být vyladěný, protože se bude vdávat, jinak ti klepou ventily, a víš koho si bere? Jak je na Svatoboru ta serpentina, tak tam si klidně můžeš dát dvojku, tam to ten motor zvládne, bere si pána….

NE, NEVÍM, KDE JSOU SERPENTINY NA SVATOBORU, NE, NEVÍM, ŽE BARBIE MUSÍ MÍT STAVEBNÍ ŠATY, PROTOŽE SE VDÁVÁ...

Nevěděla jsem, že jsem Šmoula: nemám rád malé děti, nemám rád velké motorkáře

 

Den druhý

Dnes byl den: A PROČ?  A proč stojíme? Protože je červená. A PROČ?

A proč jdeme do bazénu? Protože se jdeme koupat. A PROČ?

Pojď obědvat. A PROČ? Pojď se vyčůrat. A PROČ?

Zahajuji restart červeným vínem - suché cabernet sauvignon. Pokud nebudu poznávat své známé, restart se povedl.

 

Den třetí

Dnes byl den fňukací.... Vnučka začala brečet. Na dotazy: „Bolí tě něco, co se stalo? Skřípla si se? Co se stalo? Žádná odpověď... Jen fňukání a pláč. Asi po 20 minutách jsme se dozvěděli, že jsem si sedla na její židli. Vlastnická práva jsou prostě práva jako každá jiná.

 

Závěr

Ke všem příznakům PMS se přidala bolest hlavy. To se mi stává jednou za 10 let. Dnes vnučka odjíždí. Provedu opětovný restart vínem. Snad se povede a já se budu těšit na další prázdniny.

P.S. Příští neděli si to zopakujeme v bledě modrém. Přijede vnuk. Logistika společné návštěvy vnučky s vnoučkem ve stejný termín selhala.

 

Autor: Michaela Sazamová | středa 9.8.2017 16:24 | karma článku: 22,73 | přečteno: 1453x
  • Další články autora

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 4. díl – pobyt

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

10.2.2023 v 16:28 | Karma: 14,42 | Přečteno: 456x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 3. díl – příprava

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

19.1.2023 v 15:21 | Karma: 9,11 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 2. díl – informace

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

12.1.2023 v 6:50 | Karma: 7,41 | Přečteno: 188x | Diskuse

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 1. díl - myšlenka

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

11.1.2023 v 15:28 | Karma: 8,69 | Přečteno: 240x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tak pojďte paní Kovandová….

Jsem zdravý člověk. K lékaři chodím pravidelně, ale pouze na preventivní prohlídky. Návštěvy lékařů nesnáším a opravdu je neobtěžuji s blbinami. Ovšem dnešní zážitek z ORL už asi nic nepřekoná.

11.3.2021 v 18:15 | Karma: 31,09 | Přečteno: 1473x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik