Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Chrápání v královských komnatách

Chrápání – tohle slovo zadrnčí v uších všem lidem, kteří mají slabší spaní a partnera s kvalitním zvukem v hrdle. Patřím k nim.

Můj muž chrápe. Chrápe dosti, chrápe často. Obzvlášť po požití alkoholu. Já možná taky chrápu, ale nemůže se na to přijít, protože díky chrápání mého muže nespím. Po měsících probdělých nocích, kdy jsem do muže šťouchala, strkala nebo jsem ho málem skopla z postele, jsem se rozhodla, že takhle to už dál nejde. Děti už vylétly z hnízda, z jednoho pokoje je pracovna a z druhého si udělám svojí ložničku. Jelikož dlouhodobě praktikuji jógu, vytvořila jsem si ze synova pokoje pokoj „meditační“. Nový koberec, bíle vymalovat, na největší zeď znak jin-jang metr v průměru. Krása, mé duchovní JÁ jásalo. Vše sladěno dozelena, uklidňující barva.

Můj muž byl proti, nelíbilo se mu, že jsem se odstěhovala ze společné ložnice. Ale utvrzení, že ho v jeho královských komnatách budu navštěvovat, ho uklidnilo. I když mě můj odchod neustále připomínal.

Můj sladký a klidný spánek se dostavil. Přes dvoje dveře jsem neslyšela nic. Ach, ten klid. Celou noc jsem spala spánkem spravedlivých.

Nedávno přišla kolegyně s tím, že její manžel taky chrápe, že má na to takové kapičky, které kápne na polštář a manžel spí jak miminko. No to se ví, chci je taky! Můj muž se tak nějak nikdy nesmířil s mojí ložnicovou emigrací. Ovšem to byl jen můj dojem.

Přinesla jsem domů kapičky, vysvětlila jsem,  na co jsou, jak se s nimi bude nakládat a najednou přišla studená sprcha: „Ty se chceš nastěhovat zpátky do ložnice??“ zněla tak trochu vyděšeně otázka. Z této otázky jsem zase byla tak trochu vyděšená já. „No a ty nechceš? Vždyť si měl k tomu tolik komentářů.“ „ No, víš, já už jsem si to tam tak nějak zabydlel, už je to takový pánský pokoj a budu tě rušit, když tam budu v noci šramotit. No, ale jestli chceš, tak já to tam uklidím…  o víkendu.“

Takže kapičky leží v kuchyni, moje postel ve společné ložnici je stále plná oblečení na motorku, leží tam i helma a další „pánské“ kousky. Víkend se blíží… Čekám, jestli se něco změní. Nepocítím na vlastní kůži pocity imigrantů, kteří vnikli na území „pánské“ ložnice? :o)

Autor: Michaela Sazamová | čtvrtek 20.10.2016 13:57 | karma článku: 15,81 | přečteno: 362x
  • Další články autora

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 4. díl – pobyt

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

10.2.2023 v 16:28 | Karma: 14,42 | Přečteno: 456x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 3. díl – příprava

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí????

19.1.2023 v 15:21 | Karma: 9,11 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 2. díl – informace

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

12.1.2023 v 6:50 | Karma: 7,41 | Přečteno: 188x | Diskuse

Michaela Sazamová

Tma přede mnou, tma za mnou 1. díl - myšlenka

Pobyt ve tmě, terapie tmou. Odvážná osoba se nechá na týden (nebo déle) ubytovat v místnosti bez světla, zvuku, rodiny. Co to s ní udělá? Co to přinese? Vydrží to? Nezblázní se? Posune se ve svém životě nebo se jen dobře vyspí???

11.1.2023 v 15:28 | Karma: 8,69 | Přečteno: 240x | Diskuse| Ona

Michaela Sazamová

Tak pojďte paní Kovandová….

Jsem zdravý člověk. K lékaři chodím pravidelně, ale pouze na preventivní prohlídky. Návštěvy lékařů nesnáším a opravdu je neobtěžuji s blbinami. Ovšem dnešní zážitek z ORL už asi nic nepřekoná.

11.3.2021 v 18:15 | Karma: 31,09 | Přečteno: 1473x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Izrael zasáhl budovu bezpečnostních sil v Damašku, osm vojáků utrpělo zranění

3. května 2024  6:43

Při izraelském vzdušném úderu byla ve čtvrtek večer zasažena budova syrských bezpečnostních sil na...

Záplavy na jihu Brazílie si vyžádaly desítky obětí, přehradám hrozí kolaps

3. května 2024  6:23

Rozsáhlé záplavy, které v těchto dnech sužují jih Brazílie, mají nejméně 29 obětí. Dalších 60 lidí...

Soud poslal na čtyři roky do vězení kapitána lodi, na které uhořelo 34 lidí

3. května 2024  6:14

Americký soud poslal na čtyři roky do vězení kapitána lodi, při jejímž požáru zahynulo v roce 2019...

iDNES Premium jen za 49 Kč na 3 měsíce. Získejte i vstupenky na MS v hokeji

3. května 2024

Před blížícím se mistrovstvím světa v hokeji přichází iDNES Premium s mimořádnou akční nabídkou....

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik