Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Prosím nediskriminujte nás geronty penzistický, vždyť vláda určila pro nás tuto dobu jako výhodnou a doporučenou, nikoliv striktně přikázanou. A naopak v této době by neměly do prodejních prostor vstupovat takové mladice jakou jste příkladně Vy, od kterých nám hrozí zvýšené riziko přenášené a rozptylované nákazy.

Takže prosím si to doporučení vlády řádně přečtěte, pokud to bude případně možné a budete toho schopna, tak se nad tím co jste zde vyplodila sama zamyslete, a bylo by vhodné článek v tomto smyslu obsahově upravit

3 0
možnosti
Foto

Nikoho nediskriminuji. Toto doporučení je jen a jen pro vaši ochranu. A je jen na vašem zvážení, pokud se jím budete řídit. A já vás žádám, abyste si přečetl v mém článku, v kolik hodin jsem tam byla. Takže ode mne vám nákaza nehrozí v případě, že se tam dostavíte vy v doporučenou dobu. Ve svém článku nic opravovat nebudu. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Do svého zatím posledního života jsem se narodila jako žena Vodnář. Miluji psychologii, která mi pomáhá pochopit chování lidí. Ráda pozoruji život a rozdílnost ženského a mužského světa.

Seznam rubrik